dilluns, 2 de juliol de 2012

Mor en Toni Nadal, un dels grans de la meteo.

Avui els que formem part del món de la meteorologia tant professionals, com apasionats i aficionats estem tristos per la mort d'un dels grans meteoròlegs de TV3, en Toni Nadal.

Segurament la majoria de vosaltres ha escoltat la noticia durant el dia d'avui, aixi que no vull allargar l'entrada amb la noticia, sino donant homenatge a en Toni. En Toni ha mort als 41 anys fent una de les coses que més l'apassionava, la muntanya.

Per a mi, que soc un jove de 16 i que em queda moltissim per aprendre i viure, en Toni ha sigut un exemple a seguir com a professional, però també com persona.Un gran coneixedor de la geografia catalana, un excel.lent meteoròleg. Explicava la previsió d'una manera molt clara, segura, i segurament la seva manera i el bon "rollo" que transmetia a l'altre costat de la pantalla era el que fa que li agafis afecte.

He tingut el plaer de poder coneixèr a ell personalment, es una gran persona. Sempre m'ha ajudat i m'ha aconsellat sobre com tirar en aquest món, m'ha ensenyat com poder arribar a ser el que ell era, meteròleg, m'ha donat el seu suport quan vaig començar amb aquest blog... Quan he llegit la noticia aquest matí m'he quedat gelat, una altre vegada es torna a anar una gran persona.

Aprofito per donar els meus condols a la familia i amics.

Descansa en pau Toni, mai t'oblidarem!

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada